Top 10 sual

1. Elanım niyə dərc olunmadı?

Elanın dərc olunmamasına səbəb Elan yerləşdirmə qaydalarının pozulmasıdır.

İstifadəçi yerləşdirmə zamanı qeyd etdiyi elektron poçt ünvanına dərc olunmamış hər elan üzrə elanın silinməsinin səbəbləri göstərilən avtomatik servis məktubu alır.

Həmçinin dərc olunmama faktı və onun səbəbi push-bildiriş vasitəsilə mobil tətbiqə göndərilir.

Poçta daxil ola bilmədiyi və ya push-bildirişi qaçırdığı təqdirdə istifadəçi elanın dərc olunmama səbəbi ilə Şəxsi kabinetdəki “Mənim elanlarım” > “Dərc olunmamış” bölməsində tanış ola bilər.

2. Elana necə düzəliş edim?

Mənim elanlarım” səhifəsində:

  1. Şəxsi kabinetə daxil olun.
  2. Mənim elanlarım” səhifəsinə keçin.
  3. Hazırda saytda” və ya “Gözləmədə” bölməsini seçin.
  4. İstədiyiniz elanın kartının aşağısında Düzəliş et düyməsini sıxın.
  5. Elanı yenilə düyməsini sıxın.

Elanınızın səhifəsində:

  1. Şəxsi kabinetə daxil olun.
  2. Saytda elanınızı tapın və onu açın.
  3. Düzəliş et düyməsini tapın və sıxın.
  4. Elanı yenilə düyməsini sıxın.

Məhsul və ya xidmətin kateqoriyasından asılı olaraq siz qiyməti və təsviri dəyişə, fotoları silə və ya əlavə edə, bəzi digər parametrləri dəyişə bilərsiniz.

Bundan sonra elan yoxlamaya göndəriləcək. Yoxlama 2 saatadək çəkə bilər, lakin adətən elanlar Tap.az-da bir neçə dəqiqədən sonra dərc olunur.

24 saat ərzində bir elana yalnız 2 dəfə düzəliş etmək olar.

3. Elanı necə yerləşdirim?

Elanı Tap.az saytının tam və ya mobil versiyasında, eləcə də mobil tətbiqdə yerləşdirmək olar.

Saytın tam (desktop) versiyasında yerləşdirmə

  1. Səhifənin sağ yuxarı küncündəki Yeni elan düyməsini sıxın.
  2. Elanı doldurun: potensial alıcılara məhsulunuz və ya xidmətiniz barədə məlumat verin.
  3. Əgər siz elanı profilinizdən yerləşdirirsinizsə, Əlaqə məlumatları hissəsində profiliniz üçün təsdiqlənmiş telefon nömrəsi və ən son yerləşdirilmiş elandan Adınız və E-mail ünvanınız müvafiq xanalara doldurulacaq.
  4. Əgər siz elanı avtorizasiya olunmadan yerləşdirirsinizsə, onu yoxlamaya göndərmək üçün əlaqə vasitələrində qeyd etdiyiniz telefon nömrəsini təsdiqləməlisiniz.
  5. Demək olar ki, hazırdır! Elanı əlavə et düyməsini sıxın: elan ya profildən yerləşdirilməklə dərhal, ya da siz telefon nömrəsini təsdiqlədikdən sonra yoxlamaya gedəcək.

Saytın mobil versiyasında yerləşdirmə

  1. Ekranın aşağısındakı Yeni elan düyməsini və ya yuxarı sağ küncündəki “+” işarəsini sıxın.
  2. Elanı doldurun: potensial alıcılara məhsulunuz və ya xidmətiniz barədə məlumat verin.
  3. Əgər siz elanı profilinizdən yerləşdirirsinizsə, Əlaqə məlumatları hissəsində profiliniz üçün təsdiqlənmiş telefon nömrəsi və ən son yerləşdirilmiş elandan Adınız və E-mail ünvanınız müvafiq xanalara doldurulacaq.
  4. Əgər siz elanı avtorizasiya olunmadan yerləşdirirsinizsə, onu yoxlamaya göndərmək üçün əlaqə vasitələrində qeyd etdiyiniz telefon nömrəsini təsdiqləməlisiniz.
  5. Demək olar ki, hazırdır! Elanı əlavə et düyməsini sıxın: elan ya profildən yerləşdirilməklə dərhal, ya da siz telefon nömrəsini təsdiqlədikdən sonra yoxlamaya gedəcək.

Mobil tətbiqdə yerləşdirmə

  1. Ekranın aşağısındakı Yeni elan düyməsini və ya burger menyudakı Elan yerləşdir yazısını sıxın.
  2. Elanı doldurun: potensial alıcılara məhsulunuz və ya xidmətiniz barədə məlumat verin.
  3. Əgər siz elanı profilinizdən yerləşdirirsinizsə, Əlaqə məlumatları hissəsində profiliniz üçün təsdiqlənmiş telefon nömrəsi və ən son yerləşdirilmiş elandan Adınız və E-mail ünvanınız müvafiq xanalara doldurulacaq.
  4. Əgər siz elanı avtorizasiya olunmadan yerləşdirirsinizsə, onu yoxlamaya göndərmək üçün əlaqə vasitələrində qeyd etdiyiniz telefon nömrəsini təsdiqləməlisiniz.
  5. Demək olar ki, hazırdır! Elanı əlavə et düyməsini sıxın: elan ya profildən yerləşdirilməklə dərhal, ya da siz telefon nömrəsini təsdiqlədikdən sonra yoxlamaya gedəcək.

Telefon nömrəsiniz uğurlu bir şəkildə təsdiqlədikdən sonra siz avtomatik olaraq avtorizasiya olunacaqsınız və elan artıq profilinizdən yoxlamaya gedəcək.

Yoxlamadan uğurla keçdiyi təqdirdə elan axtarışda görünəcək. Yoxlama adətən bir-neçə dəqiqə çəkir, lakin uzana da bilər. Ona görə də elanınızı nəticələrdə axtarmamışdan öncə onu “Hazırda saytda” bölməsində açın: əgər elan hələ də “Gözləmədə” bölməsindədirsə, deməli, istifadəçilər axtarışda hələ təklifinizi görmür.

Vacib: Əgər siz bir məhsul üçün elan dərc etmisinizsə, onu başqa bir məhsulla dəyişməyin, hətta biri-birinə çox bənzəyirsə belə. Biz bu cür elanları qəbul etmirik və ya blok edirik.

4. Elanı necə silim?

Mənim elanlarım” səhifəsində:

  1. Şəxsi kabinetə daxil olun.
  2. Mənim elanlarım” səhifəsinə keçin.
  3. Hazırda saytda” və ya “Gözləmədə” bölməsini seçin.
  4. İstədiyiniz elanın kartının aşağısında Elanı sil düyməsini sıxın.

Elanınızın səhifəsində:

  1. Şəxsi kabinetə daxil olun.
  2. Saytda elanınızı tapın və onu açın.
  3. Elanı sil düyməsini tapın və sıxın.

Uğurlu şəkildə silindikdən sonra elanınız “Hazırda saytda” və ya “Gözləmədə” statusundan “Müddəti başa çatmış” statusuna keçiriləcək və onu yaxın 30 gün müddətində bərpa etmək mümkün olacaq.

5. Elanımın nömrəsini necə öyrənim?

Elanın nömrəsini onu yerləşdirərkən sizə göndərilən məktubdan və ya “Mənim elanlarım” bölməsində yer alan müvafiq elanın səhifəsindən götürə bilərsiniz. Başqa bir istifadəçinin elanının nömrəsini həmin elanın səhifəsindən əldə edə bilərsiniz.

6. Elanı necə bərpa edim?`

Tərəfinizdən silinmiş və ya müddəti başa çatmış elanı bərpa etmək üçün onu sildikdə və ya müddəti başa çatdıqda sizə göndərilmiş linkə daxil olun və “Bərpa et” düyməsindən yararlanın. Əgər elan hesaba daxil olmaqla yerləşdirilibsə, siz “Mənim elanlarım” bölməsinə daxil olmalı və “Müddəti başa çatmış” bölməsində elanı bərpa etməlisiniz. Müddəti başa çatmış elanı yalnız müddət başa çatdıqdan etibarən 30 gün ərzində bərpa etmək mümkündür.

7. Şəxsi kabinetə necə daxil olum?

Tap.az saytında şəxsi kabinetə daxil olmaq üçün 2 üsul nəzərdə tutulub:

  1. Telefon nömrəsi ilə giriş
  2. Facebook vasitəsilə giriş

Birinci üsul üçün növbəti addımlardan keçməlisiniz:

  • “Giriş” yazısını seçin
  • “Telefon nömrəsi ilə giriş” üsulunu seçin
  • Kabinetə giriş üçün istifadə olunan telefon nömrəsini daxil edin
  • "SMS-kod göndərilsin" düyməsini sıxın
  • Gələn kodu daxil edin

Kod düzgün daxil edildikdə siz saytda avtorizasiya olunacaqsınız. Əgər nömrə üzrə kabinet mövcud deyilsə, SMS ilə gələn kod daxil edildikdə bu nömrə üçün şəxsi kabinet yaradılacaq və siz saytda avtorizasiya olunacaqsınız.

İkinci üsul üçün növbəti addımlardan keçməlisiniz:

  • “Giriş” yazısını seçin
  • “Facebook vasitəsilə giriş” üsulunu seçin
  • Facebook-da hesabınıza daxil olun

Uğurlu şəkildə daxil olduqdan sonra siz saytda avtorizasiya olunacaqsınız.

8. Elana necə ödəniş edim?

Elanlarınızı saytda və axtarış nəticələrində önə çəkmək, eləcə də elana baxış sayını bir neçə dəfə artırmaq və satışları sürətləndirmək üçün ödənişli xidmətlərdən yararlana bilərsiniz.

Ödənişli xidmət düymələri bilavasitə elan səhifəsində, foto qalereyasının, qiymətin və elan başlığının altında yerləşir.

Ödənişli xidmətlər aşağıdakılardır:

  1. İrəli çək
  2. VIP
  3. Premium

İstənilən ödənişli xidmətin ödənişini həyata keçirmək üçün saytda bir neçə ödəniş üsulu nəzərdə tutulub:

  1. Bank kartı
  2. PulPal
  3. Portmanat
  4. Kabinetin şəxsi hesabı (balansın artırılması üçün bütün yuxarıda qeyd olunan üsullar + ödəmə terminalı üsulu əlçatandır)

9. Elanda qeyd etdiyim əlaqə nömrəsini necə dəyişim?

Elandakı əlaqə vasitələrində dəyişiklik etmək üçün siz elanda qeyd etdiyiniz elektron poçt ünvanından [email protected] ünvanına elan nömrəsini, həmçinin dəyişmək istədiyiniz nömrəni göndərməlisiniz.

10. Saytda mağaza səhifəsini necə aça bilərəm?

Bunun üçün bizimlə (012) 599-08-05 nömrəsi ilə əlaqə saxlamaqla və ya [email protected] ünvanına yazmaqla əks əlaqə üçün nömrə və mağaza barədə qısa məlumat təqdim olunmalıdır. Bu zaman sizinlə satış şöbəsinin əməkdaşı əlaqə saxlayacaq və gərəkli məlumatı ətraflı şəkildə təqdim edəcək.